Děkujeme i my, že jste se na nás obratili. Budeme rádi, když naše služby využijete i příště. Ahóóóój!
Ahóóóóój VODÁCI!
Děkujeme všem za letošní sezónu a budeme se těšit zase příští rok!
Ahóóóóóój!!!
Velice děkujeme za milé a vstřícné jednání a hlavně za půjčení lodí v období, kdy mají ostatní půjčovny už zavřeno.
Děkujeme za skvělý servis, využíváme Vašich služeb opakovaně, vždy s maximální spokojeností. takže za rok zase
Mockrát děkujeme a budeme se těšit zase příští rok :-)
Skvělý přístup, naprosto funkční komunikace, bezproblémové jednání. Velmi oceňujeme, příští rok se vrátíme :-) Díky
DĚKUJEME a příští rok se budeme těšit! Ahoooj!
Díky za perfektní přípravu vybavení i lodí! Můžeme jen doporučit, i při velké partě a různých změnách vstřícná a milá komunikace i jednání.
Děkujeme! Jsme rádi, že jste byli spokojení :-) Ahooooj zase příště :-)
Mapa Otavy
Doporučené trasy:
Plavba na 1 den
Plavba na 2 dny
Plavba na 3 dny
Plavba na 4 dny
Plavba na 5 dní
Více na Vydrýskův tip na plavbu.
Interaktivní mapa řeky Otavy
Půjčovna lodí Vydrýsek vřele doporučuje tuto navigaci, ve které jsou další české řeky.
Více na www.vodackanavigace.cz.
Možnost stažení i pro Váš chytrý telefon.
Rady pro sjíždění jezů:
Na řece Otavě je mnoho jezů a proto je zde několik zásadních informací či rad pro sjíždění těchto nebezpečných překážek.
Před příjezdem na jez -> Vždy si jez prohlédnout a to ze břehu, zastavovat v bezpečné vzdálenosti před jezem, pozor na tah vody do náhonů. Jez není divoká voda a není ostudou ho přenést. Ne každý umí najet správně! K jezu nikdy nenajíždět bokem.
Materiál vyložit nebo pořádně připevnit!
Sjíždění jezu -> Sjíždět v té části jezu, kde voda plynule teče.
Jez se šlajsnou -> I zde je potřeba správně najet, jinak můžete spadnout s lodí přímo do válce. Vhodná je navigace od společníka pod nebo na jezu.
Pokud je pod jezem válec nebo kameny, ale i místo s plynule odtékající vodou -> Je potřeba velmi zvážit zda jez sjíždět. Pokud jsme se rozhodli pro sjezd tohoto jezu je nutné do něj najet s co nejvyšší rychlostí, aby setrvačnost lodě překonala vývarovou linii.
Odvrácení situace zanoření špice nebo zalití lodě vodou -> Háček se zakloní, nebo jede pouze kormidelník; snížit těžiště klečením v lodi = vyšší stabilita a schopnost rychleji a účinněji reagovat na změny stability.
Další cenné informace naleznete na www.nebezpecnejezy.cz.